Używamy plików „cookies” w celu uczynienia strony internetowej bardziej użyteczną i funkcjonalną. Pliki „cookies” pozwalają nam na tworzenie statystyk zbiorczych dotyczących ruchu na witrynie, użytkowników i ich zachowań, natomiast nie pozwalają na identyfikację użytkowników.

Akceptuję pliki „cookies”

Dowiedz się więcej lub zmień ustawienia plików „cookies”

Mitsubishi Motors

Multi-Salon Reiski

Polityka naszej firmy jest owocem wieloletniego doświadczenia, ciągłych zmian wymagań i preferencji Klientów oraz regulacji mających na celu ochronę konsumentów. Codziennie podejmujemy decyzje, które mają mniejszy lub większy wpływ na zachowanie kadry kierowniczej i wykonawczej oraz na otoczenie związane z działalnością firmy, którego najistotniejszym elementem według nas jest odbiorca produktów i usług, czyli Klient. Właśnie Jego subiektywna ocena naszego przedsiębiorstwa interesuje nas najbardziej. Mamy świadomość, iż statystycznie osiągnięcie pozytywnej oceny u 100% Klientów jest nieosiągalne, jednak taki właśnie obieramy sobie cel. Wiemy, iż tylko poważne traktowanie tak ambitnego celu gwarantuje sukces w tej branży. Ważne jest również, aby narzędzia, jakich używamy do osiągania celu nie były uciążliwe dla Klientów, a zbierane informacje były jak najbardziej łatwe do interpretacji i oceny w taki sposób, aby w największym stopniu wyeliminować możliwość nieprawdziwego wyniku końcowego. Należy również zdecydować, w których obszarach przedsiębiorstwa, i w jakich momentach będzie następował pobór informacji. Każdy wynik powinien implikować decyzję, która powinna zostać rozszerzona o działania zapobiegawcze. Jako narzędzia stosujemy najczęściej ankietę telefoniczną, rzadziej ankietę w poczekalni klientów serwisu. Opinie zbieramy poprzez ankietę serwisową po wykonaniu usługi, jednak nie później niż 5 dniu po wizycie Klienta w serwisie, ankietę po sprzedaży samochodu, jednak nie później niż 1 miesiąc od odbioru auta przez Klienta. Korzystamy również z badań IDA:CSS wykonywanych na zlecenie Importera. Analizę wyników należy wykonywać, na tyle często, aby szybko wprowadzać działania korygujące i zapobiegawcze, jednak na tyle rzadko, aby wyniki nie były zafałszowane. Przyjęliśmy okres 3 miesięczny. Należy również pamiętać, iż czasami warto dokonywać zmian w treści ankiet w taki sposób, aby uzyskiwane wyniki mogły w większym stopniu implikować prawidłowe decyzje. Wiemy również, iż zadowolenie Klienta uzależnione jest również od profesjonalnego traktowania swoich obowiązków przez pracowników. Dlatego już podczas procesu rekrutacji, nie akceptując półśrodków, eliminujemy w znacznym stopniu przyszłe niepowodzenia. Ponadto także w trakcie pracy stawiamy bardzo wysokie wymagania naszym podwładnym, co bezpośrednio przekłada się na efektywność i jakość. Mając na uwadze wyniki finansowe naszej firmy poważnie traktujemy kontrolę kosztów działalności, pamiętając jednak, aby tego typu decyzje nie ograniczały naszym Klientom dostępu do obsługi na najwyższym poziomie. Możemy z pełną odpowiedzialnością zapewnić, iż wszelkie podejmowane przez nas decyzję, w znacznym stopniu relacjonują z dążeniem do zadowolenia naszych Klientów
Mapa serwisu
Polityka prywatności

Copyright © MMC 2012. Wszelkie prawa zastrzeżone

Created by OS3 multimedia